Toode lisatud

Kuidas tellida

Soovitame järgnevad tellimistingimused kindlasti enne tellimist läbi lugeda!

1. Kuidas valida tooteid Tekstiil Ruumis veebipoes

Tooted on jaotatud kategooriatesse. Vali sobiv kategooria ning sirvi tooteid. Iga toote juures on välja toodud mõõdud, värvivalikud, hind ning tarneaeg. Fotod on küll illustratiivse tähendusega, kuid annavad tootest hea ettekujutuse. Olenevalt arvutiekraani seadistustest, võivad esineda erinevused toote värvitoonis. Oma silm on kuningas!

Kui oled sobiva toote leidnud, vali soovitud suurus, värv ja kogus ning paiguta toode ostukorvi vajutades "pane ostukorvi" nupule. Ülevaate ostukorvi sisust saad veebilehekülje päises vasakul servas asuvast miniostukorvist, mis näitab valitud toodete arvu ja kogusummat.

Liigu sealt edasi ostukorvi nupule klõpsates. Ostukorvis näed valitud toodete andmeid, saad tellimuse üle kontrollida ning valida sobiva transpordiviisi.

2. Ostutehing ja tasumine

Ostu sooritamiseks ava ostukorv, vali transpordiviis ning jätka. Esita korrektsed andmed tellija ja tarne kohta, kinnita transport ning loe läbi ja nõustu tellimistingimustega. Kui soovid arvet ettevõttele,  täida selleks vajalikud lahtrid. Peale andmete sisestamist ja tellimuse kinnitamist loetakse ost sooritatuks.

Tasuda saab:

  • koheselt pangalingiga läbi Maksekeskuse süsteemi (SEB, Swedbank, Nordea, Danske, LHV, Krediidipank)
  • pangaülekandega arve alusel OÜ Tekstiil Ruumis pangakontole. Ülekandega tasumisel märgi kindlasti selgitusse arve number!

NB! Pangaülekandega makseid ei kontrollita igapäevaselt. Tarne kiirendamiseks palume Sul saata maksekinnitus meile e-mailile info@tekstiilruumis.ee – see kiirendab tellimuse täitmise protsessi. Pangalingiga tasumisel kinnitust saata pole vaja!

OÜ-l Tekstiil Ruumis on õigus tühistada tellimused, mille eest ei ole tasutud 5 tööpäeva jooksul.

Ostu asutakse täitma peale arve laekumist.

3. Kaupade transport Ostjani

Kui ostukorvis olevate kaupade müügihindade summa ületab 200 €, toimetatakse kaubad Sulle Eesti piires tasuta kohale.

Kaupade ostmisel on võimalik valida kolme transpordiviisi vahel:

  • Smartposti pakiautomaat, mis on fikseeritud hinnaga 4€ (väiksemad tooted, paki max suurus 60x36x60 cm)
  • DPD kullerteenus, mis on fikseeritud hinnaga 7€ (kõik tooted)
  • Tulen ise järele - 0€ (stuudio on avatud eelneval kokkuleppel, stuudio külastamiseks helista 52 18 479 või 50 51 316)

4. Tarneajad ja postitamine

  • Väiksemad FLY kollektsiooni tooted (korvid, padjad, padjakatted, linikud, lauamatid, saunapadjad ja rätikud) - tarneaeg 2-7 päeva
  • Suuremad FLY kollektsiooni tooted (laudlinad ja voodikatted) - tarneaeg 2-14 päeva
  • Kõik VAIBAD - tarneaeg olenevalt mõõdust 2-5 nädalat
  • HELISUMMUTAVAD PANEELID ja RUUMIJAGAJAD - tarneaeg 2-4 nädalat
  • TRIO vildikorvid - tarneaeg 2-7 päeva
  • PUUPITS lauakatted - tarneaeg 2-7 päeva
  • PUUPITS kardinad - tarneaeg 7-14 päeva
  • TIKITUD kellad - tarneaeg 2-7 päeva
  • COSMOS istepall - tarneaeg kuni 14 päeva

Kohe laos olevad kaubad postitame enamasti 2 tööpäeva jooksul! Seejärel toimetab kauba Sinuni teenusepakkuja (DPD kuller või Itella Smartpost). Kui kauba postitamine rohkem aega võtab, teavitame Sind sellest eraldi telefoni või e-kirja teel.

Vastavalt Sinu poolt valitud transpordiviisile võib kaupade transport peale postitamist võtta aega järgmiselt:

  • kulleriga - Kauba toob kohale DPD Eesti, üldjuhul postitamise päevale järgmisel päeval (va. nädalavahetused ja riiklikud pühad). Kullerfirma saadab teavitussõnumi ja/või e-maili, milles teavitab paki saabumise orienteeruva ajavahemiku. Kui pakutud aeg Sulle ei sobi, helista või saada sõnum teavituses toodud telefoninumbril
  • Smartposti teenus - Kaup jõuab Sinuni Smartposti pakiautomaadi kaudu vastavalt Smartposti tarneagadele, üldjuhul järgmisel päeval. Smartpost saadab SMS teavituse, kui pakk on jõudnud Sinu valitud pakiautomaati.

5. Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

OÜ Tekstiil Ruumis vastutab veebipoes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse ja puuduste eest ning pretensioonide esitamise tähtaeg on 2 aastat. Probleemide ilmnemisel palume pöörduda meie poole edasiste juhiste saamiseks.

Müüja ei vastuta:

  • ostja poolt rikutud toote halvenemise eest
  • toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest
  • toodete juurde märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

Avastades toote mittevastavuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult, hiljemalt 20 päeva jooksul e-posti teel info@tekstiilruumis.ee.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode.

6. Tellimuse tühistamine 14 päeva jooksul

Ostjal on õigus 14 päeva jooksul toode (väiksemad tooted, tarneajaga kuni 7 päeva) vigastamata kujul ning originaalpakendis meile tagastada. Kui pakend on avamata ning kaup korrektne, tagastame makstud raha. Tagasi ei maksta tellitud kauba transpordikulu.

Pikema tarneajaga ettetellitavate kaupade, mis valmistatakse vastavalt kliendi soovidele (vaibad, helisummutavad paneelid, voodikatted) puhul me tagasiostu ei soorita, välja arvatud juhul, kui kaup on ebakvaliteetne.

Tellimuse tühistamiseks palume saata e-kiri info@tekstiilruumis.ee tuues välja tellitud kauba nimetuse, arve numbri, maksmise kuupäeva ning tagastamise põhjuse. Raha kanname tagasi 7 päeva jooksul peale kauba tagastamist samale kontole, kust see on algselt tulnud.

7. Konfidentsiaalsus

OÜ Tekstiil Ruumis ei levita Ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele v.a transporditeenuse osutamiseks vajalik info. Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Tekstiilruumis.ee andmebaasist.